vineri, 28 octombrie 2011

Soldier of love

6 comentarii:

  1. Nu am curaj sa te intreb, cand nu esti pe campul de lupta, cum faci antrenamentul si simularile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult scumpo! La multi ani! Multa sanatare si fericire!>:D<

    Te pup si iti doresc o seara superba!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Roxana! Ti-am gasit blogul intamplator...(sincer nici nu imi amintesc cum am ajuns pe pagina ta)...Desi sunt foarte selectiva in ceea ce citesc ,ti-am vizualizat o mare parte din post_uri si cu aceasta ocazie vreau sa te felicit pentru curajul de a-ti aseza pe hartia asta virtuala gandurile asa cum sunt ele...M-a fascinat putin povestea ta de viata(atat cat am inteles din ea)si,constat ca am citit cu placere lucruri despre viata unui om pe care nu il cunosc iar in anumite situatii descrise de tine,m-am regasit atat de mult. Iti doresc sa ai o viata frumoasa , multa iubire si ..clipe fericite alaturi de .."El"!
    Numai bine!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină