luni, 21 martie 2011

Ca un drog!

  A fost o perioadă mai încărcată, am reînceput să merg la firmă, îmi lipsea, aveam nevoie de ceva care să îmi umple timpul şi e absolut necesar să fiu acolo în perioada asta.
 Ȋntr-una din zilele astea am reuşit, cumva, să îmi blochez contul de facebook şi 4 zile la rând am făcut tot felul de încercări de a mi-l debloca, setări peste setări, fără nici un succes... Am zis : “Ok, creez  un cont nou!” M-am pus pe treaba, făcut altă adresă, adăugat aproape toată lista de prieteni, repostat albume de fotografii şi alte prostii, deci o grămadă de timp...ca în a 5 zi să dau un simplu click unei chestii, pe contul vechi, şi să constat că am reuşit să îl fac să funcţioneze. Nu mai zic că m-am umplut şi mai tare de nervi, dar ce să-i faci...sunt minunată şi soooo FB addicted !! :))
 Ȋn rest am ieşit mult cu prietena mea, am fost la striptease masculin pe 8 martie ( unul din cei 3 care au dansat a fost de-a dreptul demenţial, m-a cucerit total) , am colindat cafenele din Iaşi, restaurante, magazine...deci ne-am distrat!
 Am luat o pauză de scris, de blog, o pauză în care îmi propusesem să îmi fac gândurile să zboare în alte părţi, o pauză în care am refuzat să simt ceva, dar nu am făcut decât să mă mint, să îmi amăgesc sufletul că nu sunt îndrăgostită, că nu îl vreau...Nu ştiu ce e în el atât de special,de mă face să îmi pese, nu reuşesc să înţeleg ce mă fascinează aşa de îmi înnebuneşte zilele şi îmi vrăjeşte nopţile.
  Nu mă pot abţine să nu îl sun, nu mă pot opri să nu îl chem, nu îmi pot înfrâna dorul, e ca un drog de care devin mai dependentă cu fiecare secundă...şi de care nu vreau să mă las!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină