marți, 5 iulie 2011

E blogul meu şi scriu ce vreau

   După ce am postat “Prima dezamăgire a săptămânii” am primit tot felul de reacţii. Unii mi-au “aplaudat” curajul, alţii m-au criticat, m-au catalogat ca fiind ciudată (ăsta e cel mai blând termen dintre toate), că nu se cade să scriu despre cum îi fac sex oral unui bărbat, mi-au zis că am o anumită vârstă şi că ar trebui să mă comport ca atare etc. Să fiu a naibii dacă am înţeles-o pe asta... ce legătură are vârsta mea cu faptul că am scris ce mi s-a întâmplat?!
   Sex facem cu toţii, fie că e oral, anal, normal sau altfel. Ȋmi place să o sug, îmi dă o anumită stare, mă face să simt o altfel de putere asupra bărbatului, decât cea pe care o simt de obicei...
   Unii sunt mai pudici, eu nu, unii se oripilează, eu ador să discut pe subiectul ăsta.
   Recunosc că m-au intrigat unele dintre comentarii, dar fiecare gândeşte cum crede şi face ce crede de cuviinţă cu viaţa lui. Ȋn schimb, eu, când am hotărât să îmi fac blogul ăsta şi să scriu despre mine, am decis că voi nota absolut tot ceea ce îmi doresc şi cum doresc, tot ceea ce mă reprezintă, tot ce înseamnă pasiune pentru mine  şi dacă printre pasiuni se număr sexul oral, de ce să nu scriu... pot să şi strig despre asta, să audă o lume întreagă, dacă aşa îmi vine.
   Cei care îmi sunt apropiaţi ştiu că aşa am fost mereu, directă, sinceră, fără să mă ascund după deget vreodată, că sunt ca o carte deschisă, că aşa îmi doresc să trăiesc, că nu pot, de fapt nu vreau să fiu altfel.
   Poate e bine, poate nu, dar îmi place cum sunt, mă simt bine cu mine, chiar dacă sunt incomodă pentru unii sau în anumite momente, chiar dacă am defecte cu carul, dar tind spre perfecţiune :)) ... Aşa că voi continua să scriu tot ce îmi va trece prin mintea asta pe care o am şi cu care îmi place să defilez!
   Ahh, iar m-a prins ora 4.00 dimineaţa nedormind! Gata, bag somn că adorm pe tastatură...

12 comentarii:

  1. eh, o bila alba pt sinceritate. Scrie in continuare tooot ce vrei. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea este ca cititorii te aleg pe tine, nu tu pe ei; iar daca ceea ce scrii nu este intotdeauna in acord cu gandirea lor poti fi acuzata de indecenta, cand tot ce faci este sa iti expui parerea personala pe blogul personal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei na, te agiti prea tare si pentru ce? Te inteleg ca te consumi, nu ai cum alltfel... dar incearca sa mai ignori si tu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie sa placa tuturor ceea ce scrii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi? Lasa-i sa comenteze, macar tu nu inventezi povesti ca altele :)):-j

    Si chiar asa e blogul tau, e viata ta, ii pune cineva sa citeasca?

    Uite unde erau critcii:))

    Mie-mi place, sa nu cumva sa te schimbi~!
    Sar'na de vizita:X Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum abordezi situatia.Am citit si eu postarea si nu am nimic de comentat...imi place ca esti directa si spui exact ceea ce simti.Este alegerea ta ce vrei sa scri.Este blogul tau PERSONAL.Iar in legatura cu cei care critica:NU le da atentie.Nu merita.Succes in continuare:):*

    RăspundețiȘtergere
  7. Vă mulţumesc tuturor că aţi trecut pe aici şi v-aţi spus părerea! O să răspund fiecărui comentariu, când o să am puţin timp liber....Un week-end plăcut vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. fiecare face... si scrie ceea ce vrea.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu e obligatoriu să le placă tuturor ceea ce scrii.. e blogul lui şi scrie ce vrea...

    RăspundețiȘtergere
  10. te astept pe facebook Doar Iubire Noi Doi

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină